2013. november 7., csütörtök

My Dear Desperado (내깡패같은애인, Nae Kkangpae Kateun Aein, 2010)

Han Se Jin egy kisvárosi fiatal lány, aki úgy érzi, élete végre jó irányba halad, hiszen sikerült állást szereznie, és felköltöznie Szöulba. Minden tökéletesen boldognak tűnik, azonban hamarosan lenullázva találja magát, s kénytelen Szöul egy szegénynegyedébe költözni. Ekkor ismerkedik meg Oh Dong Chullal, a kissé kiöregedett, Zs kategóriás bandataggal, akinek rettentő hirtelen természete, és tapló modora van, emellett valahogy mindig a lehető legrosszabbkor keresztezi Se Jin útját, s nem mellesleg ő a szomszéd lakó. Se Jin és Dong Chul sorsa egyre problémásabbá válik, s a sok nehézség közepette egyre inkább össze is fonódik. Vajon lehet közös jövője egy jókislánynak és egy züllött gengszternek? 

A My Dear Desperado egy számomra nagyon kedves kis film. Mióta először láttam, azóta vágytam rá, hogy le legyen fordítva, s hiába futott az idő, magyar feliratot nem láttam hozzá, így most teljesítettem ezen régi kívánságom. Nem is értem, miért nem született eddig felirat hozzá, s hogy-hogy ennyire kevéssé ismert a Korea-fanok körében, pedig jóval rosszabb filmekhez is születtek már subok.  

A két címszereplő, Jung Yu Mi és Park Joon Hoon nagyon jól hozzák a karaktereiket, s számomra már az első percektől fogva szimpatikusak voltak. A sztori egyszerű és kedves, annak ellenére is, hogy persze nem hiányozhat belőle a banda-bunyó sem, a hozzá passzoló káromkodásokkal egyetemben.;) Sokat nevettem, sokat sírdogáltam.^^ Nem egy Oscar esélyes darab, de a maga nemében nagyon szerethető. Én is egyszerűen csak szeretem, remélem, lesz még, aki szívesen megismerkedik a filmmel.:)

(A felirat az Asiatorrents-en megtalálható 715 MB-os 
"Gangster.Lover.2010.DVDRip.XviD-XTM" videóhoz készült.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése